Skip to main content

Comfy Cosy : 50% less? Siapa Nak ?

Sutera Vietnam ? 


Sutera macam mana? 
Tak biasa dengar.. 

Ok ke kain sutera ni ? 
Cantik ke? 
Sedap ke kainnya ? 
Kena basuh tangan ke? 
Susah ke nak jaga kain ni ?  

 




Ini soalan yang ramai orang selalu tanya bila first time dengar. 

Ramai rasa ragu-ragy nak cuba. 

Tapi apa pula kata mereka yang dah cuba ? 

Ini testimoni ,boleh klip dan baca : https://t.me/joinchat/AAAAAEIj-tACi54KH2_C7g 

Malah , ramai yang ulang beli kain ini berulang kali selepas cuba kali pertama. 

Haaa..mesti terasa nak cuba kab? 

Kalau rasa nak cuba , inilah masa terbaik , sebab Comfy Cosy buat special offer sempena Hari Malaysia, ada offer kain sutera vietnam gred 1 yang bernilai RM145 pada harga RM72.50. 

Ha? 

72.50? 
72.50? 

Murahnya, biar betul ? 

Ya ,betul, 

Nak tengok-tengok pattern dulu ? 

 
Sebab kami nak buka peluang lebih ramai untuk cuba fabrik sutera ini. Dah cuba baru tahu , betul ke ia sedap dipakai. 

Jom join membership Comfy Cosy 

Hubungi saya segera hari ini : 

Reen  



Comments

Popular posts from this blog

Berapa Meter Kain Untuk Buat Baju?

Awak rasa saya ada masa untuk sakit kepala? Pening juga ya kalau nak ukur anggaran kain untuk buat baju, baru sorang..belum untuk suami, anak-anak lagi...hmmm....Tak perlu pening-pening kepala lagi untuk ukur guna pembaris atau tanya para tukang jahit yang kadang-kadang sama pening juga bila anda nak beli kain untuk buat baju. Saya beri anda 'panadol' nya..hehe..ambil calculator kira je..semoga dapat membantu anda semua.

Jadual Anggaran Belian Kain Pasang

Untuk Sepasang Baju berapa Meter Diperlukan ? "Biasa kalau nak buat sepasang baju kurung atau sepasang baju melayu kainnya berapa meter diperlukan ?" Itulah soalan yang biasa kami dengar dari customer kami. Betul da nak tahu kena lah tanya baru tahu bukan? hehehe Untuk mudahkan semua , saya sediakan satu jadual senang untuk tuan / puan lihat sendiri dan senang untuk membuat anggaran berapa-berapa meter diperlukan . Berikut merupakan jadual untuk tuan / puan lihat sendiri dan senang untuk membuat anggaran semasa membeli kain pasang. KAIN BIDANG 60  JENIS FESYEN KAIN YANG DIPERLUKAN XS – M L XL Dress / Jubah 3 Meter 3.25 Meter 3.5 Meter Baju Kurung 3 Meter 3.25 Meter 3.5 Meter Blouse 1.5 Meter 1.75 Meter 2 Meter   KAIN BIDANG 45  JENIS FESYEN KAIN YANG DIPERLUKAN XS – M L XL Dress / Jubah

Bolehkah Lelaki Pakai Baju Sutera?

Ini Kisah Batik Sutera  Semalam saya pergi survey ke salah satu kedai pengeluar batik yang terkenal di Terengganu.  Jauh juga perjalanan nak ke sana. Kira-kira sejam perjalanan dari rumah kami. Saya cari lokasi ni dari google, jumpa Fb Page. Lihat alamat di situ dan lokasi yang diberikan. Rupanya alamat tersebut menghantar kami ke rumah mereka. Saya cuba lagi cari alamat, Alhamdulillah akhirnya bertemu juga. Kami tiba kira kira jam 6.15 petang. Rupanya kedai ini biasanya ditutup jam 5 petang. Tetapi hari tersebut mereka tutup lambat kerana ada customer yang datang buat tempahan. Alhamdulillah memang rezeki kami dapat bertemu dengan Puan pengusaha kedai ini. (biasanya Cuma staff sahaja yang jaga kedai).. lega rasanya selepas datang dari jauh bersama sama anak-anak kecil.   Kisah di Kedai Saya terus masuk ke kedai. Saya, "saya berminat nak tengok batik sutera " Pengusaha, "Sutera... lelaki tak boleh pakai ya, saya kena beritahu ni.. JAKIM baru kelua